2012-01-13

Tanten är trött.


Sjukt, sjukt trött faktiskt.
Men lite ska jag väll orka skriva ur mig innan jag kastar mig i sängen med en bok, varken tv eller dator intresserar mig vid det här stadiet av trötthet, men konstigt nog gör böcker det. Fast det kan vara för tidigt att säga än så länge kanske, rätt som det är så vaknar jag till med trycksvärta i pannan. Dante som tur är underhållen av sin far som följde med och hämtade honom i skolan för första gången, det var en blyg liten pojke som kom ut genom dörren när han förstod att pappa var där, han hade ju trots allt inte väntat sig honom förrän kvällen och var nog inte helt förberedd. Men det gick över efter ca 3 meter.


Mullvind var här på förmiddagen och drack kaffe och vi pratade om trängda, mordiska japaner med solfjädrar och pilbåge under tiden som vi såg på kristen propaganda, jag är för trött för att förklara sammanhanget, men jag är ganska säker på att det handlade om film. Kan man ju hoppas i varjefall. Mwaha!
...Usch vad trött jag är.

Anywho, det har varit en lugn och stillsam fredag och den kommer att bli ännu lugnare. Men imorgon är en ny dag och nya tag, vad nu det betyder. Jag trodde aldrig jag skulle säga det i hela mitt liv.
Jag hatar faktiskt det uttrycket, det är så väldigt... Ned Flanders.
Skitsamma.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar