2012-01-17

Kvällens sista inlägg.


Jag har fått en briljant idè så här på kvällskvisten, och allt har att göra med mina matvanor.
Spånade runt på nätet nu under eftermiddagen och stötte på något som jag inte kan låta bli att prova, det ska varken bantas eller tränas utan bara göras en smärre justering som tydligen ska göra underverk för både kropp och själ! Detta ska nu alltså provas och jag har höga förväntningar och förhoppningar på metoden som jag hoppas ska höja livskvaliteten betydligt, så nu är det självdisciplin som gäller.
Vilket inte är min starka sida.


Men nu har jag faktiskt så tråkigt att jag ger upp för kvällen och kryper ner i sängen med en bok, för det är fan livskvalitet om något. ;)

God natt, sov sött och glöm inte bort att vakna.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar