2012-01-31

Fimbulvinter.


Jag tror inte att ni riktigt kan förstå hur mycket jag fryser just nu, det är nå så hedniskt jävla kallt här inne! Faktum är att det varit snorkallt sen jag flyttade in trots full blås på alla elementen, som förresten, alla som kommer hit frågar om jag slagit på när jag klagar över kylan... självklart att jag slagit på dom! Jag är väll inte dum i huvudet heller... dummerjönsar. Men jag var inte klar med att klaga ännu, för jag är påpälsad till den grad att jag börjar likna en isbjörn som stannat i växten och fortfarande fryser jag. Och en isbjörn skulle faktiskt frysa sin pälsbeklädda bakdel av sig härinne. Måhända jag överdriver. Men det får man när man hackar tänder så att käkarna börjar krampa. 


-D.

4 kommentarer:

  1. Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva me det ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda oavsett bakgrund eller diagnoser.
    Så besök gärna min blogg:) kram joanna
    PS. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
    Ps. De pågär även flera tävlingar med fina priser och en veckans blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unkika läsare/dagen så passa på att anmäla dig:)

    SvaraRadera
  2. Jag följer gärna din blogg Joanna! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Heil ! Ja vi kom nyss hem från metalkryssning i karibien, hade nästan glömt att man bor granne med Antarktis. Men ett tips för värme är en captain morgan och cola med Raubtiers nya singel låt napalmen regna ner. http://www.youtube.com/watch?v=qoqgqYStYV8

    Metalvärme från Paret Hårdrock

    SvaraRadera
  4. Ja det är ju faktiskt något man väldigt gärna förtränger när man befinner sig på varmare nejder! Har skamligt nog ingen captain morgan hemma, så det får duga med öl och en värmefilt!

    SvaraRadera