2011-01-11

Back in black.


Idag gott folk, blir jag svarthårig igen, eller ja, senast imorgon.
Det ska bli skönt att känna sig som sig själv igen, även om min likblekhet kommer skina igenom som aldrig förr, men att vara blek och svarthårig går ju förvånansvärt bra ihop, det har vi ju sett bevis på otaliga gånger.
Så ta en sista titt på den röd/lila håriga Jessica:


Men innan det är dags för färgning av håret så blir det lite mer av det väldigt efterlängtade kaffet, frukost och lite morgonpladder med mor i samband med lite ljuv musik (Sweeney Todd-soundtracket spelas för stunden, Mwehehe.) , och sen... ja vem vet? Kanske eventuellt ut i det vackra vintervädret som lockar med sin rödorangea himmel.

Men nu vill jag istället sända en tanke till de anhöriga av Eva... det är verkligen en sorgens dag. 
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Jag har sagt det förr, men jag kan inte säga det tillräckligt, ta vara på varandra, inte bara på dom som är dig nära, utan alla människor runt omkring dig, man vet aldrig när ens sista möte kan infalla sig och dom kärleksfulla ord du inte vågade yttra kan vara förgäves.
Tveka aldrig på att visa någon hur mycket dom betyder för dig, man vet aldrig vad framtiden bär med sig.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar