2011-01-21

Röksugen.


...Man blir ju inte alls röksugen när man tittar på en film med en man som röker åtminstone en cigarett i varje scen, nej, inte alls. Det är därför jag har två snusar inne, för jag är inte ett dugg röksugen. Inte det minsta.
Ljuger just nu gör jag inte heller, nej, inte alls.
Men allvar nu innan jag börjar tugga fradga och bita sönder mina fingrar till blodiga stumpar, jag hade faktiskt något att säga, som ni säkert märkt så har jag slutat med de engelska versionerna, jag har varken energi eller ork till det, och rent ut sagt så dödade det verkligen min skrivar glädje att skriva ett långt jävla inlägg, och sen skriva och översätta samma inlägg, så det projektet fick avslutas och mina läsare utomlands får fortsätta med att översätta mina inlägg i google, även om den översätter något sjukt dåligt! (Vilket var varför jag vill översätta dom själv från första början.)
Så nu vet ni det och mina förpliktelser är utförda, så nu ska jag återgå till filmen som inte får mig att vilja röka, nej, inte alls.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar