2011-01-18

En liten sjuk en.


Den här natten har banne mig inte vart rolig, kom inte på att jag inte tagit min medicin förrän vid 23-tiden och då är det väldigt opassande att ta dom eftersom att jag har sinnesnärvaron av en hjärndöd-zombie hela dagen efter. Så det varit en jojo-lik sömn, vakna till, somna om, vakna till, av med täcket, på med täcket, slå på fläkten, sen av med den förbannade fläkten igen o.s.v. Dante däremot, han har sovit som en stock hela natten igenom och snarkat som en fullvuxen bulldog eftersom att han blivit betydligt sämre under och ligger för tillfället nedkrupen i soffan i fosterställning med en jätte-filt över sig och tittar på "Nickelodeon" under tiden jag sitter här och dricker kaffe. Knäppte en bild på honom inatt när jag vaknade till av en snortning han gav ifrån sig, och då låg han så här:


Idag kommer jag fortsätta pyssla med bloggen och dess design eftersom att jag inte är speciellt nöjd med den, den är inte riktigt "jag". Så den ska bytas ut, ska också ringa lite samtal bl.a till tandläkaren och avboka dante`s tandläkartid. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på, min lillasyster och mor kommer väll farandes sen efter lite välförtjänt solning och apoteksbesök, och när lina är här blir det alltid lite extra krydda på vad som skulle ha varit en helt vanlig, tråkig, vardag. :)
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar