2011-01-25

En sömnlös skitnatt.



Sitter här med vad jag tror är min nionde kopp kaffe och försöker återvända till dom levandes värld, har haft en helvetesnatt av känslor som stormat runt i både kropp och själ hela natten lång, så nej, någon sömn har det inte blivit för min del, så vid sextiden "smög" jag ner med en flodhästs elegans för att slå på kaffet, och väckte mor med min morgonmarsch ned för trappen. Men hon skulle ändå tillbaka upp till huset nu vid åtta-tiden så det verkade inte göra så mycket trots allt.
Dante har inte vaknat ännu så jag funderar lite på vad jag ska sysselsätta mig med för att inte somna vid datorn, först efter att jag konsumerat min termos med kaffe och alla sysslor är gjorda naturligtvis. Det står verkligen alldeles still i huvudet, det är tomt, blankt, ur funktion.
Brain out of service.

Så vad sitter jag då här för och rabblar? För att jag inte har något bättre för mig helt enkelt, och för att rabbla på om precis ingenting råkar vara en kvalitè jag besitter, och du läser ju fortfarande, eller hur?
Nej nu får jag fan ge mig, men god morgon på er ivarjefall, jag återkommer när jag har något vettigare att säga, om jag överhuvudtaget kommer att ha det idag.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar