2011-01-17

En riktigt slö kväll.


Dante och jag har just avslutat kvällen med varsin kvällsmacka, nu får han sitta en stund med sitt "Smarties"-spel fram tills det är läggdags då jag tänker överta tv:n för en helkväll med några bra, och några dåliga tv-program, bl.a "Top model 15", "My name is Earl" och "The cleveland show".
Här hemma har det faktiskt inte hänt så mycket, vi åt en riktigt mumsig middag som bestod av kyckling, ris och curry-sås, och efter det tog jag och dante oss en vilostund då han börjar bli riktigt förkyld och bara snorar och snörvlar stup i kvarten. Usch, stackars liten... hoppas att han kryar på sig tills på onsdag i varje fall då ska man vara hos tandläkaren med honom kl 09.00 och eventuellt släpa med honom på lite smink-shopping.

...Måste ta min medicin nu också, icke att förglömma!

En liten förvarning också: Tänker byta design på sidan ikväll eller imorgon, så om ni kliver in och allt är en enda kaotisk röra så ha lite tålamod så fixar det snart till sig. Och jag måste faktiskt passa på att be om ursäkt för det tråkigaste, jävla inlägget hittills! ...Eller som vyvyan skulle ha sagt: "It`s bleedy boring!"


Lägger in en bild på "Vyvyan" i det här inlägget då det kanske finns några läsare som inte vet vem denna brillianta, kult-figur är, så håll till godo och lägg honom på minnet, för inom en snar framtid planerar jag att sno stilen. ;)

Sleep tight, people!
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar