2011-01-16

En liten tuff brud i lyxförpackning.


Nu är vi hemma igen efter att ha firat lilla Alva ute i dalkars.
Flickorna var så söta i sina fina klänningar och Eva hade som alltid ett brett sortiment av det ena goda bakverket efter det andra, jag har antagligen gått upp ett kilo eller flera efter allt jag smällde i mig därute! Och när man ätit så galet mycket gott så dukar hon fram ännu mer; Glass, maränger, grädde och skivade bananer med diverse tillbehör så nu är man allt bra fet och glad ska jag säga, uj-uj-uj.





I går kväll ringde min gamle, gode vän Daniel för att höra efter hur jag mådde efter begravningsdagen, han var som alltid lika glad och go. :) Det var skönt att höra en röst från det förflutna och tänka på något annat en liten stund, det betyder så oerhört mycket att veta att man har vänner som bryr sig och alltid finns där hur gammal och hur jäkla tråkig man än blir.
Nu ska vi snart käka lite så återkommer senare om jag har något vettigt att häva ur mig.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar