2011-01-10

Nyvaken efter en ofrivillig tupplur.



Visst ser jag pigg ut?
Vaknade precis efter en 2 timmars ofrivillig tupplur, lyckades somna när jag kollade på när dante spelade, och ja, slutresultatet blev det ni ser framför er, "Living Dead Girl". Direkt när jag vaknade gick jag och tog min kvällsmedicin så man ska kunna få sova till morgonkvisten åtminstone, så nu ligger jag yrvaket och tittar på "2½ män" och dante ligger i sängen brevid och läser "Barbapappa". ...Det här var inte bra fan, somna sådär på sena kvällen så att man är skitpigg 21.30, bra jäkla planering. Nu sitter jag bara och längtar efter att få somna om igen så jag ska få dricka kaffe, ...åh kaffe, du beroendeframkallande, underbara, bittersmakande blaska.
Tur att det från och med nu går guldprogram på tv:n som "My name is Earl" och "Scrubs", och om inte pillret gör sitt så finns det ju "South Park" att rädda sig med.

Svammel, svammel, allmänt tv svammel... inget vidare spännande inlägg jag lyckades med nu, jag tror nog att jag tar och ger mig för dagen, har en som väntar tålmodigt på mig på facebook.
Men först måste jag glatt få berätta att idag har min blogg slagit läsar rekord med stormsteg, jag vet inte hur det vart en sån stor ökning men det kanske var "G" som lockade så mycket läsare. Så tack och bock igen isåfall "G", hehehe, du hjälper mig tydligen på många omedvetna nivåer! ;)

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar