2011-01-31

Värdigheten smyger sig tillbaka.


God Eftermiddag.
Jag har just lagat iordning en stor gryta chili con carne som står på dagens meny, tänkte först knåpa ihop ett inlägg då det den här helgen har varit väldigt tyst i bloggen, ve och fasa! Men precis som titeln säger så börjar min värdighet sakta men säkert, krypa sig tillbaka, inte ännu helt återställt, och det kommer förmodligen att dröja innan det är tillbaka till sitt forna jag. Men men, som man bäddar får man ligga!

Jag är också glad att berätta att min kamera har blivit lokaliserad och är snart tillbaka i mina händer, då ska jag allt bjuda er på en bild-kavalkad tills ni mår illa bara som tack för ert tålamod när det gäller bristen på både bilder och inlägg de senaste dagarna. :) Jag återkommer även senare till kvällen efter jag fixat klart min lillasysters nya blogg, men tänkte svänga ihop en liten kort sammanfattning åtminstone.


Hoppas att ni alla mår bra, så hörs vi sen.
-D.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar