2011-01-12

Bakfulla polare och gratis plåtning.


När jag nyss slog på min telefon efter att haft den avstängd inatt såg att jag hade ett missat samtal ifrån en polare, samtalet hade ringts kl 02.00 inatt. "Katastrof!" tänker jag, något hemskt måste ju ha skett då han ringer kl 2 på en tisdagsnatt. Jag ringer upp och en väldigt bakfull mansröst svarar;
-"Ööhhh, hallå?"
 -"Ja hej, det är jessica",
-"Hallååå-å?"
 -"JA DET ÄR JESSICA! Du hade ringt?!"
-"Ahmen tja, ja jag var ute i stockholm och svirade inatt".
Hemskare än så var det inte, jeez människa inte skrämma livet ur folk sådär!
Ajabaja!

Strax efter att vi lagt på ringer telefon igen, det är en smått snurrig norrman som ringer ifrån "The Studio" där min andra halva och själsfrände Johanna rekommenderat mig till en gratis plåtning, tack och bock till dig min älskade vän, det kan behövas nu när man inte känner sig på topp att få göra något lite upplyftande för både själ, kropp och självförtroende. Så den 27 Januari har jag en inbokad tid hos dom i västerås.

Nu ska jag snart fara över till min syster och prova ut lite kläder för begravningen.
So until next time.
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar