2011-01-08

Trött och jävlig till morgonkaffet.


Idag är man inte vacker, håret spretar åt alla håll, och jag menar verkligen åt alla håll, fick en smärre chock när jag tittade mig i spegeln, ser ut som en riktig b-skådis ur en dålig 80-tals musikvideo. Det roliga är att jag upptäckte det för bra länge sen, och jag har fortfarande inte brytt mig om att borsta det. ...Tur för mig att Dante tycker att morsan är vacker i alla lägen, annars skulle man nog få en och en annan brutal-ärlig förolämpning.
Jag är jävligt trött kan jag informera, koffeinmängden har inte varit till min belåtelse riktigt än och låg och pratade i telefon i ca 2,5-3 timmar inatt under tiden jag låg och småfnissade åt "Magnum". On top of that lyckades jag för första gången somna med en snus inne, vaknade vid 06.00 imorse av den mest vedervärdiga smak i munnen som jag någonsin upplevt, helt smärtfritt var det inte heller. 
So Dear Lord, please, never let me do that again. Amen.

Hehehehe... "Amen". Tur att man har humorn intakt i varjefall.
Nä dags att sluta svamla, det är ju Lördag. Vad det nu har med saken att göra, men nu ska jag göra något vettigt istället.


"This is my mug. There are many others like it, but this one is mine. My mug is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my mug is useless. Without my mug, I am useless. I must drink from my mug true. I must drink straighter than my enemy, who is trying to drink me. I must drink him before he drinks me. I will. Before God I swear this creed: my mug and myself are defenders of my country, we are the masters of our enemy, we are the saviors of my life. So be it, until there is no enemy, but peace. Amen."

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar