2011-01-10

Ut med det...


Morrn morrn, när jag vaknade och gick ned för lite morgonkaffe var mor redan i full fart med utröjningen av julen. Tomtar, renar, stakar och det ena efter det andra stod på borden och gardinerna som hon igår tänkte skulle låta sitta kvar, var redan nerplockade. Hon är väldigt kvick och effektiv mor min. :)
Ibland lite för effektiv, men det är nog snarare en väldigt positiv egenskap istället för min filosofi; "Låt skiten hänga tills det växer nya spännande saker på det." ...Eugh, nu fick jag upp en mental bild.


När dante vaknade fick han smasha pepparkakshuset och mumma på, fast han tyckte att det smälta sockret var lite för starkt så nu hamstras det på istället och det lär nog ta några dagar innan det är helt uppätet.
Nu ska jag gå och hjälpa mor med nedplockandet av julgranen. Höpp.


-D.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar