2011-01-21

Jag har torrt...


...jäkla snus, gick in på "Jasmine" igår för att köpa snus, det borde jag nog inte ha gjort, för det första märkte jag att det gick ut för ett år sedan och det är torrt så in i bomben, det känns som att stoppa in en te-påse under läppen och suga på, ger ungefär samma effekt också. Så efter att jag druckit upp mitt kaffe måste jag tralla ner till affären för att köpa nytt, lite färskare snus.
Nu har jag varit rökfri runt 2-3 veckor snart, jag borde nog ha provat att börja snusa istället för länge sen, dessutom är det mycket skönare när man ligger i sängen på kvällen och skriver blogg t.ex, eller tittar på film, att bara stoppa in en liten lakrits smakande kudde, istället för att klä på sig och gå ut i kylan och huttra och skaka tänder.

Men annars är väll allt ungefär som vanligt på morgonkvisten här i hushållet, förutom att ronny är ledig och sitter och tittar på "Salt", dante tittar på barnprogrammen på tv:n i vårat rum, mor pratar i telefonen, och jag, ja jag sitter här och skriver och dricker kaffe. Fast nu är snart kaffet slut vilket innebär att jag ska börja röra ner mot affären, på återseende mina kära läsare.

"Den som aldrig gjort några misstag har aldrig försökt att göra något nytt."
-Albert Einstein.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar