2011-01-30

"Someone kill me, please?!"


Söndags morgon, jag låg i mardrömslik koma hela dagen igår, faktiskt fram till imorse...
Och allt började egentligen i fredagskväll, drack lite vin med mor, lyssnade på bra musik och gjorde lite hembakad pizza. Lung och fint, än så länge.
Sen gick vi ner till pizzerian som hade lite ståhej med en "Akustisk hårdrocks-kväll", mycket trevligt folk, träffade gamla vänner, och mycket bra musik. Lungt och fint, än så länge.
Pizzerian stängde framåt nattkvisten och de allra flesta gick hem, förutom jag själv och ett okänt antal andra människor som drog vidare in mot klubben för att efterfesta, mycket alkohol, dans och bra musik. Lungt och fint, än så länge.
Framåt morgonen stängde även klubben och några av oss drog vidare upp till en replokal för fortsatt efterfest, och det är nu, saker och ting börjar spåra ur. Alldeles, alldeles för mycket alkohol förvandlade den jessica ni alla känner in till ett handikappat, efterblivet monster som inte kan minnas sina egna hemska, bravader. Om det inte hade varit för att en väldigt godhjärtad och starkmagad Tobbe som fick agera personlig assistent/barnskötare hade jag nog legat halvdöd och nedspydd i en snödriva någonstans bortom "Norvalla".

Tusen tack igen tobbe, jag kan fan inte tacka dig nog för ALLT du gjorde för mig, och samtidigt vill jag be dig tusen gånger om ursäkt för ALLT du gjorde för mig.

Och ja, eftersom att kameran för tillfället inte är min ägo, får ni vänta med att se bilder vid ett senare tillfälle.
Nu tänker jag pallra mig ut på en promenad och försöka få lite av mina krafter tillbaka.
Thank you blogspot, and good night!
-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar