2011-01-09

Home sweet home.


Nu är man hemma igen, kramade mamma och kastade i mig lite käk innan jag fick med mig laptopen upp till rummet där jag i skrivande stund befinner mig och lyssnar på min väldigt efterlängtade låtlista.
Dante parkerade arslet framför tv:n ganska omgående och lirar svampbob-fyrkant spelet tills fingrarna krampar, han verkar inte uppskatta musiken jag spelar dock... too bad kid; im the freakin mom.
Jag vart verkligen glatt överaskad när tittade på läsarstatistiken, så många läsare varje dag på så kort tid, det gjorde mig verkligen varm i hjärtat, stort stort tack till er, ni har verkligen gjort min dag! :)

Jag hittade en bild från vår senaste göteborgs-resa som fick mig att små-le, det är en bild från hemresan, lina är skitfull och dricker varm choklad och jag ser ut som en förrymd, härjad mentalpatient, varsågoda, den här bjuder jag fan på:


...Den här bilden kommer aldrig dyka upp på facebook det kan jag lova, så ta vara på den här stunden.
Jag har en känsla av att jag egentligen inte har något vettigt att skriva just nu och att det bara är allmänt svammel som kommer ut, så jag ska ta och avrunda det hela och önska er alla en fortsatt trevlig kväll.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar