2011-01-10

Se upp i backen! ...sen var det något med nacken.


Nu har vi varit ute och farit i det sköna vintervädret, det var en sjuhelvetes fart i backarna nu när det är så pass mycket is och halka.
En väldigt intet ont anande Gåsebrandt fick dessutom förskräckt hoppa åt sidan när dante kom susandes i full fräs, och om jag ska vara helt ärlig så siktade jag faktiskt på honom när jag sköt iväg ungen, men han verkade på något sätt förutse mitt onda uppsåt den listige gamle gubben och stirrade upp lite surt och mummlade, jag gav honom ett glatt, oskyldigt leende som gensvar innan han kvickt försvann in till grannen.



Nu har jag plockat ur diskmaskin så nu ska jag försöka logga in på helgon och besvara mina 18 obesvarade mail som ligger och väntar... urk.

-D.

2 kommentarer:

  1. Helloo siss. ser att du har min mössa på dig ;) ville bara säga att du passa i den men lappen ska vara snett bakåt ;) Köss !

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Oooppss, men det skulle väll inte vara jag om inte något satt bakochfram! :P
    Pöss på dig syrran!

    SvaraRadera