2011-01-25

Från slime, till gegga-mojja.


...nu snackar vi hjärnfunktion alltså, somnade till en liten stund uppe på soffan så nu känner jag mig liiite, liiite piggare fastän jag den ena foten i koma, och den andra i vaket tillstånd. Men nu är det ju åtminstone lite balans på vågen. Kaffet står och brygger, (alldeles för sakta kan jag tillägga) och här sitter jag och vaggar fram och tillbaka som en nyintagen mentalpatient.

Har tänt rökelsen, chakra-ljuset och de två stora vita ljusen som skrivarsällskap, passande är det också eftersom att jag nyss plockade in varorna som mor har beställt ifrån "Amuletten", så nu väntar jag bara tålmodigt på att hon ska komma innanför dörren så att hon kan få öppna sitt efterlängtade paket, vad som finns i, det får ni allt vänta med att se tills jag själv gjort det. :)

Har noterat att jag inte har lagt upp någon riktigt fulbild på mig själv, so here goes, den passar alldeles utmärkt till det här tillfället eftersom att just nu känner mig precis som jag ser ut på bilden.


Det är en oerhört vacker bild om jag får säga det själv, det är jag och min väldigt, väldigt gode vän och barndomskamrat Norèn som spårar ur lite efter en hårvisning. Håll till godo.

-D.

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin "häxblogg" du har. Jag vet att du inte orkar med häxeri å sånt just nu. Men jag hittade hit på grund av den bloggen. Tänkte kika runt lite här vid tillfälle. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Jag kommer starta upp den inom kort igen, men just nu får det vara "vanlig" skrivning så länge som gäller tills jag får krafterna tillbaka, men vad kul att du vill titta in här lite då och då så länge! :) Kram!

    SvaraRadera